يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : 20424
در وزن 68 کیلوگرم:

کاراته‌کای قمی صاحب گردن‌آویز برنز جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای قمی با قرار گرفتن بر سکوی سوم موفق به کسب نشان برنز پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور شد.
کاراته‌کای قمی صاحب گردن‌آویز برنز جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، بعد از موفقیت کاراته‌کاهای قمی در ترکیب تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور خوش درخشیدند و در ادامه توفیقات تیم اعزامی هیئت قم به این پیکارها، این بار کاراته‌کای قمی از مسابقات جوانان کشور در شیراز موفق به کسب مدال شد.

بهترین نفرات حال حاضر کاراته کشور در رده سنی جوانان از استان‌های مختلف خود را به شهر شیراز استان فارس رساندند تا در پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور در وزن های مختلف چهار رده سنی با یکدیگر پیکار کنند.

بهترین کاراته‌کاهای کشورمان از ۲۸ استان به مدت سه روز درگیر پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور بودند؛ این دوره رقابت‌ها با توجه به اینکه جنبه انتخابی تیم‌های ملی را نیز داشت در اوج حساسیت برگزار شد و در نهایت کاراته کای قمی در وزن ۶۸ کیلوگرم به مقام سوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور با شرکت نزدیک به ۲۶۰ کاراته‌کای مدعی در پنج وزن برگزار شد و از بین کاراته‌کاهایی که به نمایندگی از قم راهی این پیکارها شده بودند کاراته کای وزن ۶۸ کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

در این رقابت‌ها که در اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۷، ۷۶ و به اضافه ۷۶ کیلوگرم برگزار شد، یک کاراته‌کا از استان قم موفق به کسب مدال برنز شد؛ علیرضا قاضی در وزن ۶۸ کیلوگرم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

کاراته‌کای موفق استان قم در رقابت‌های این دوره با وجود اینکه عملکرد خوبی به نمایش گذاشت اما بدشانسی آورد و بعد از نمایندگان استان‌های البرز و گیلان در کنار کاراته‌کایی از استان کرمان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

این ورزشکار آینده‌دار و مستعد در حالی موفق به کسب عنوان سوم مسابقات وزن ۶۸ کیلوگرم پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور شد که در پیکارهای این وزن رامین قراگوزلو از تیم هیئت کاراته البرز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در این وزن الیاس محمدی از هیئت کاراته گیلان با شکست در دیدار نهایی برابر رقیب البرزی خود به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب نشان نقره شد، ضمن اینکه علیرضا قاضی از قم به همراه مهدی قراری‌زاده از کرمان رتبه سوم مشترک را به دست آوردند و بدین ترتیب پرونده این پیکارها بسته شد تا برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان راه یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbaab5.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما