يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 23645

تسریع در اجرای پروژه‌های عمران شهری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به برخی از پروژه‌های عمران شهری گفت: باید این پروژه‌ها تا قبل از نیمه شعبان به مرحله قابل قبول برسد.
تسریع در اجرای پروژه‌های عمران شهری قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، مسیح‌الله معصومی در جلسه شورای بررسی پروژه‌های عمران شهری قم به روند اجرای عملیات عمرانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه‌های تعریف شده در این مسیر قبل از نیمه شعبان به اتمام رسیده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی به اجرای پل بعثت در تقاطع هنرستان و بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: خاکبرداری انجام شده است و دیواره‌ها در دو سمت پنج تا ۱۵ درصد پیشرفت داشته است که باید در روند اجرای این پروژه تسریع شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم به تقاطع عمار یاسر و ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: سرعت اجرای این پروژه باید افزایش پیدا کند و در خصوص وضعیت فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در این پروژه ۲۹ درصد حفاری شمع و ۲۳ درصد بتن‌ریزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید پروژه طبق برنامه‌ریزی و برنامه زمان‌بندی انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjime8.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما