پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 23819

آیین‌نامه سیما و منظر شهری قم بازنگری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: آیین‌نامه سیما و منظر شهری در گذشته تهیه شده بود که این آیین‌نامه نیاز به بازنگری دارد که در دستور کار قرار گرفته است.
آیین‌نامه سیما و منظر شهری قم بازنگری می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح‌الله معصومی در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری قم در خصوص مشخص شدن وضعیت خطوط تردد دوچرخه در مناطق اظهار کرد: مسیرهای تردد دوچرخه در مناطق مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه آیین‌نامه سیما و منظر شهری در گذشته تهیه شده بود، گفت: این آیین‌نامه نیاز به بازنگری دارد و بازنگری آن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تابلوهای معابر شهری گفت: این طرح نیز از منطقه هشت فعالیت‌های خود را آغاز کرده ‌است.

وی با اشاره به اینکه مشاور در حال طراحی تابلوهای مسیرهای اصلی است، افزود: زمانی که طراحی تمام شود به سرعت عملیات احداث و نصب انجام خواهد شد.

معصومی به اجرای طرح ساماندهی گذرخان اشاره کرد و گفت: با میراث فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری جلسه‌ای داشته‌ایم تا در خصوص گذرخان پیگیری‌های لازم برای بهسازی ادامه یافته و در دیگر مناطق شهر نیز چنین اقدامی صورت بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcco4qi.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما