پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 30336
هاشمی خبر داد:

حضور بیش از ۱۱ هزار جانباز در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از حضور بیش از ۱۱ هزار و ۳۲۰ جانباز در استان قم خبر داد.
حضور بیش از ۱۱ هزار جانباز در استان قم
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: بیش از ۱۱ هزار و ۳۲۰ جانباز در استان قم سکونت دارند و برای اولین بار در استان قم ۱۰ هزار نفر از این جانبازان با شعار رهسپار ولایت تا شهادت در حسینیه امام خمینی(ره) گردهم می‌آیند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: امروز جانبازان می‌توانند حضور خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهند و پرچم دار ولایت باشند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نصب عکس شهدا در خیابان‌های شهر عنوان کرد: مدتی است که تصاویر و وصیت نامه‌های شهدا در سطح شهر نصب شده اما برخی در تلاش‌ هستند تا این عمل کمرنگ باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این زمینه تصریح کرد: از شما می‌خواهیم به ما بگویید که ما این کار را که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است را انجام دهیم یا انجام ندهیم.

وی افزود: جانبازان در برابر صهیونیست و آمریکا ایستادگی می‌کنند و مطیع فرمان ولی فقیه هستند.

همچنین هاشمی در دیدار آیت الله سبحانی طی سخنان کوتاهی با اشاره به گردهمایی ۱۰ هزار جانباز در حسیسنیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: این عمل می‌تواند نشان دهنده عمل به آیه قرآن کریم باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepx8x.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما