سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 3104
والیبال جوانان کشور؛

هلال احمر قم به مرحله دوم مسابقات والیبال جوانان کشور صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال جوانان هلال احمر قم موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور شد.
هلال احمر قم به مرحله دوم مسابقات والیبال جوانان کشور صعود کرد
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال کشورمان، پیکارهای والیبال قهرمانی لیگ دسته اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت مدعیان در دو گروه مقدماتی آغاز شد.

تیم والیبال جوانان هلال احمر قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها است که در گروه دوم این مسابقات که بازی‌های آن به میزبانی تیم والیبال شفق اردکان در شهر اردکان برگزار شد، با حریفان خود برای کسب جواز صعود به رقابت پرداخت.

در حالی که از این گروه مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور سه تیم به دور دوم مسابقات راه پیدا می‌کردند، تیم والیبال جوانان جمعیت هلال احمر استان قم توانست با کسب ۱۰ امتیاز از این گروه صعود کند.

در پایان دیدارهای این گروه که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود، تیم والیبال جوانان آینده سازان قزوین با کسب ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاد، تیم والیبال جوانان راه و ترابری اصفهان با کسب ۱۱ امتیاز دوم شد و تیم هلال احمر قم موفق به کسب رتبه سوم گروه شد تا هر سه تیم راهی مرحله دوم رقابت‌های والیبال دسته اول قهرمانی جوانان کشور شوند.

تیم جوانان هلال احمر استان قم به منظور شرکت در این رقابت‌ها با ۱۱ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام شد که مسئولیت سرپرستی این تیم را مجتبی برقعی و مربیگری این تیم را نیز سیدروح‌الله شفیعی دارابی بر عهده داشتند.

مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور همانند پیکارهای لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های رده سنی جوانان همین لیگ برگزار می‌شود و در آن تیم‌های مدعی در دو گروه رقابت می‌کنند.

در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، ۱۴ تیم حضور داشتند که دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه و به میزبانی شهرهای بجنورد و اردکان برگزار کردند تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در بین تیم‌های شرکت‌کننده در گروه‌های دو‌گانه، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های والیبال رده سنی جوانان گاز سرخس، شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، عصر چوب زنجان، بازرگانی جواهری گنبد، کاله جوان، جیحون اگزوز آق قلا و موسسه صالحین ساری برای صعود با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که تیم والیبال رده سنی جوانان هلال احمر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور با تیم‌های والیبال جوانان شفق اردکان، گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، شهرداری زاهدان، آینده‌سازان قزوین و هیئت شیروان همگروه بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.yetfuqevxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما