پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 4207
لیگ دسته اول والیبال؛

پیروزی هلال احمر قم مقابل آینده‌سازان قزوین

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال هلال احمر قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود آینده سازان قزوین به پیروزی رسید.
پیروزی هلال احمر قم مقابل آینده‌سازان قزوین
به گزارش قم نیوز، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و در حالی که تقریبا چهره مدعیان صعودکننده به مرحله بعد مشخص شده است، رقبا در هفته ششم دور برگشت به مصاف یکدیگر رفتند.

دور برگشت این مسابقات چهارشنبه شب با انجام هشت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان وارد هفته ششم از دور برگشت خود شد و طی آن هلال‌احمر قم در دیداری تشریفاتی در خانه به مصاف تیم والیبال آینده‌سازان قزوین رفت و بعد از پنج هفته به پیروزی رسید.

شاگردان علیرضا خوش‌رویی دور برگشت مرحله گروهی را به هیچ عنوان با نتایج خوبی آغاز نکرده بودند و در حالی که از پنج بازی قبل خود هنوز موفق به کسب پیروزی هم نشده بودند در حالی به مصاف تیم والیبال آینده‌سازان قزوین رفتند که به دنبال تکرار پیروزی بازی رفت خود مقابل این تیم قزوینی بودند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدار تیم‌های والیبال هلال‌احمر قم و آینده‌سازان قزوین از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید محمود رضائیان اصفهان به انجام رسید که در نهایت تیم هلال احمر قم موفق به شکست سه بر دو میهمان خود شد.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم والیبال مردان هلال‌احمر قم برگزار شد و با برتری سه بر دو این تیم به پایان رسید که نماینده والیبال استان قم در دیدار رفت خود با آینده‌سازان قزوین که در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بود.

در حالی که تکلیف چهار تیم صعود کننده از این گروه مشخص شده است و در بین آنها هیچ یک از این دو تیم حضور ندارند، اما دو تیم به نوعی برابر یکدیگر بازی کردند که گویا اهمیت و حساسیت این بازی همانند آغاز مسابقات مرحله گروهی است.

در واقع با اینکه دیدار برگشت دو تیم تقریباً حالت تشریفاتی داشت و تیم‌های رده‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه یا دو امتیاز بازی و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته ششم از نیم فصل دوم برابر یکدیگر برگزار کردند، والیبالیست‌های هلال احمر گیم‌های اول، دوم و پنجم را به سود خود به پایان رساندند.

والیبالیست‌های هلال‌احمر قم بعد از هفته پایانی دور رفت که آذر ماه امسال در خانه میزبان یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود برابر تیم والیبال شهرداری زنجان بودند و بازی برده را با شکست سه بر دو عوض کردند، چهار باخت متوالی دیگر نیز متحمل شده‌اند و حتی با این برد بختی برای صعود به مرحله دوم لیگ دسته اول والیبال کشور باقی نماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78ebjh8wf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما