سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 3743
والیبال باشگاه‌های کشور؛

هلال احمر قم از راه‌ و ترابری اصفهان پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم والیبال هلال احمر قم گفت: هلال احمر قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور فردا به مصاف راه و ترابری اصفهان می‌رود.
هلال احمر قم از راه‌ و ترابری اصفهان پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی برقعی اظهار داشت: در هفته‌های رو به پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور جدال تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعد بسیار حساس و نزدیک است و هلال احمر قم باید قدر این دیدار خانگی را بداند.

وی ادامه داد: فردا بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور وارد هفته یازدهم خود می‌شود و تیم والیبال هلال احمر قم باید در دیداری خانگی که بسیار حساس و سرنوشت ساز نیز خواهد بود، به مصاف نماینده مدعی استان اصفهان برود.

سرپرست تیم والیبال هلال احمر قم افزود: بعد از پیروزی بسیار خوبی که بازیکنان تیم هلال احمر قم در هفته‌های گذشته در دیداری خانگی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های دسته اول کشور به دست آوردند، این تیم روحیه خوبی برای دیدار هفته یازدهم با تیم راه و ترابری اصفهان دارد.

برقعی بیان کرد: بازی با تیم راه و ترابری اصفهان در هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول سخت و نفس‌گیر خواهد بود به خصوص اینکه هلال احمر قم برای کسب برتری در این مسابقه نیازمند حضور تماشاگران قمی در سالن است زیرا والیبالیست‌های هلال احمر قم برای راه یابی به مرحله بعد رقابت‌ها باید حریف سرسخت خود را شکست دهند.

سرپرست تیم والیبال هلال احمر قم افزود: بعد از باخت در سه هفته اخیر، بازیکنان تیم والیبال هلال احمر قم با انگیزه بالا به تمرینات خود ادامه دادند تا اینکه بازی با تیم راه و ترابری اصفهان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به بازی‌های گذشته تیم والیبال کرد: در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تیم والیبال هلال احمر نماینده قم در دیداری حساس مقابل تیم شیروان مغلوب شد.

برقعی عنوان کرد: در این دیدار که یکی از هفت مسابقه همزمان در هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود، تیم‌های والیبال مردان هلال احمر قم و هیئت شیروان در دیداری حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که برتری سه بر دو از آن تیم میزبان بود.

وی بیان کرد: مردان والیبالیست هلال احمر قم در حالی امروز در مسابقه حساس خانگی در سالن شهید محمود رضائیان قم به مصاف راه و ترابری اصفهان می‌روند که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر برای صعود به مرحله بعد باید این دیدار خانگی را با کسب برتری به پایان برسانند.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: نماینده قم در حالی که در جدول رده بندی هم اکنون ۱۰ امتیازی است یکی از بخت‌های صعود است و امیدواریم دیدار فردا با برتری تیم والیبال هلال احمر قم به پایان رسیده و موفقیتی دیگر به دست بیاید.

مسابقه دو تیم از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.5apct1aypbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما