پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 3370
در لیگ دسته اول والیبال کشور؛

هلال احمر قم در مهمانی شیروان باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال هلال احمر قم در مسابقه حساس خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست هیئت شیروان نشد و بازی را در گیم پنجم باخت.
هلال احمر قم در مهمانی شیروان باخت
به گزارش قم نیوز، نهمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن هلال احمر قم در خارج از خانه و مقابل تیم هیئت شیروان تنها به یک امتیاز دست یافت و مقابل میزبان خود سومین شکست متوالی را پذیرا شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال هلال احمر قم و هیئت شیروان در هفته نهم از مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری از گروه دوم در سالن اختصاصی تیم والیبال هیئت شیروان با یکدیگر رقابت کردند.

در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال شهر شیروان برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن کشیده شدن بازی به گیم پنجم بود اما در نهایت تیم والیبال هیئت شیروان موفق شد مهمان خود را با حساب سه بر دو شکست دهد.

این دیدار چهارمین مسابقه خارج از خانه تیم والیبال هلال احمر قم در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب پیروزی، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم متوالی یعنی گیم‌های اول، سوم و پنجم، دو امتیاز از سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست دادند.

در ادامه این مسابقه ابتدا این تیم میزبان یعنی هیئت شیروان بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد مهمان خود تیم والیبال هلال احمر را با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ شکست داده و برای کسب پیروزی آمادگی خود را نشان دهد.

با این حال گیم دوم این دیدار حکایت از برد هلال احمر قم داشت و با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند اما در نهایت این تیم والیبال هلال احمر قم بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شود.

در گیم سوم باز هم این تیم والیبال هیئت شیروان بود که نسبت به حریف بازی بسیار بهتری ارائه کرد اما برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم نمایان شد تا تیم هیئت شیروان این گیم را با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه دهد.

در گیم چهارم نیز کار با حساسیت بالایی پیگیری شد و این تیم والیبال هلال احمر قم بود که با استفاده از اشتباهات مفرط تیم والیبال هیئت شیروان در بازی حساس این گیم موفق شد با حساب ۲۵ بر ۱۵ تیم والیبال هیئت شیروان را شکست داده و بازی دو بر دو مساوی شود تا اینکه در گیم پنجم میزبان با حساب ۱۵ بر ۱۲ صاحب برتری شد و در مجموع این مسابقه را سه بر دو به سود خود خاتمه داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.f8xbjh8x79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما