چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 35517
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار

خيرين صنعت ساز در كشور ايجاد شود

قم نيوز : قم نگار: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم فعال شدن معتمدين و خيرين بخش صنعت در همياري و كمك رساني به واحدهاي صنعتي در راستاي رفع نياز متقاضيان تسهيلات مالي را مورد تاكيد قرار داد.
خيرين صنعت ساز در كشور ايجاد شود
به گزارش قم نگار،  مهندس امير طيبي نژاد در ديدار اعضاء هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي شكوهيه با اعلام اين مطلب اظهارداشت: خوشبختانه استان قم در بحث خيرين از پتانسيل بالايي برخوردار است كه با تدوين برنامه ايي كاربردي مي توان سرمايه ها و اندوخته هاي موجود را در بخش صنعت، توليد و اشتغال استان بكار گرفت.

وي ورود خيرين صنعت ساز در استان را زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي دانست و تصريح كرد: با توجه به شرايط فعلي و سختي هاي سالهاي گذشته بسياري از سرمايه گذاران و توليد كنندگان با همين ديدگاه خير مأبانه خود وارد صنعت و توليد شدند و سود حاصله را نيز در همين راستا مجددا هزينه كردند تا با ايجاد اشتغال بيشتر خدمتي به كشور و جوانان را از خود بنمايش بگذارند.

وي با بيان اينكه بايستي فضا و ساز و كارهاي لازم را در اختيار خيرين صنعت ساز قرار داد گفت: با توجه به مشكلات و محدوديت ها نمي توان تمام براي رفع تمام مشكلات بخش صنعت و توليد راهكار دولتي ارائه داد و لازم است خيرين صنعت ساز بعنوان بخش خصوصي و اقدامي مردمي به اين عرصه ورود كنند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم اضافه كرد: در شهركهاي صنعتي خيريني وجود دارند كه مي توانند در قالب هاي مختلف و با انسجام لازم نسبت به رفع نيازهاي واحدهاي توليدي همان شهرك صنعتي اقدام نمايند. و شايد هم لازم نباشد حتما حمايت هاي ايشان در ارائه تسهيلات مالي باشد.

وي در ادامه بهره گيري از توان خيرين صنعت ساز در شهرك هاي صنعتي را محقق كننده بخشي از خواست رهبر انقلاب در ورود آحاد جامعه و بخش خصوصي به صنعت برشمرد و توضيح داد: خيرين صنعت ساز مي تواند در تامين مواد اوليه واحدهاي صنعتي و يا با خريد كالاهاي توليد و انبار شده آنها و حتي وقف نسبت به اين مهم اقدام كنند.

طيبي يادآور شد: ورود خيرين به بحث وقف در صنعت بگونه ايي مي تواند باشد كه عايدات حاصله آن صرف اشتغالزايي و توليد و توسعه صنعتي شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca0mne.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما