شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 3849
برای انجام 2 بازی دوستانه؛

ملی‌پوش صبا راهی کرواسی شد

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم همراه با دیگر ملی پوشان برای انجام دو بازی تدارکاتی راهی کرواسی شد.
ملی‌پوش صبا راهی کرواسی شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که کمتر از پنج ماه به زمان برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا باقی مانده است، مدافع ۱۰ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها یعنی تیم ملی فوتسال ایران خود را با تمام توان آماده تکرار عنوان قهرمانی می‌کند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان که در حال حاضر علی صانعی ملی‌پوش سابق تیم ملی هدایت آنها را بر عهده دارد، در راستای تدارک مناسب برای کسب آمادگی لازم سفری به کشور کرواسی داشته‌اند تا دو بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار کنند.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کرواسی دو ماه پیش به کشورمان سفر کرد و در سالن شهید نصیری شهر یزد دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار کرد، بنا به توافق مسئولان فدراسیون دو کشور، تیم ملی کشورمان برای برگزاری دو بازی راهی این کشور شد.

در بین بازیکنانی که تیم ملی فوتسال کشورمان را در سفر به کرواسی همراهی می‌کند، سعید تقی‌زاده، بازیکن جوان و آینده دار تیم فوتسال صبای قم نیز حضور دارد که در کنار دیگر ملی پوشان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود.

در کنار سعید تقی‌زاده بازیکن ارزنده تیم فوتسال صبای قم، قدرت بهادری از تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان، محمد طاهری، جواد اصغری‌مقدم، مهدی جاوید از تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان، محمد کشاورز از تیم صنایع گیتی پسند اصفهان، سیدعلی کیایی، مجتبی نصیرنیا و مجید لطیفی از تیم منصوری قرچک، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، بهروز جعفری، سپهر محمدی و مجید تیکدری نژاد نیز حضور دارند.

تقی زاده در حالی تیم ملی فوتسال کشورمان را در سفر به کرواسی همراهی می‌کند که پیش از این نیز همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های بین المللی کشور چین به مصاف تیم‌های فوتسال برزیل، چین، رومانی و ژاپن رفته بود.

این بازیکن در مهرماه امسال نیز قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان را در سفر به رقابت‌های جام گرند پریکس یا جام بین المللی جایزه بزرگ برزیل ملقب به جام جهانی کوچک نیز همراهی کند، رقابت‌هایی که در کشور برزیل برگزار شد، اما این اتفاق به دلیل مصدومیت تقی‌زاده رخ نداد.

تقی‌زاده از ۱۵ مهرماه و در جریان دیدار خانگی صبای قم در مصاف با تیم فوتسال دبیری تبریز به شدت آسیب دید و بازی‌های تیم فوتسال صبای قم تا هفته دوم از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز از دست داد.

آخرین گلی که تقی‌زاده با پیراهن تیم فوتسال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ثمر رسانده است، در دیدار هفته هفدهم مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه بود و سبب شد تقی‌زاده نیز به جمع برترین گلزنان لیگ برتر بپیوندد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.jdmiw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما