شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39716
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تأکید کرد:

لزوم معرفی جاذبه‌های طبیعت گردی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ظرفیت طبیعت این استان را بسیار بالا توصیف کرد که معرفی آن می‌تواند برای جذب گردشگران خارجی تأثیرگزار باشد.
لزوم معرفی جاذبه‌های طبیعت گردی قم
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی شامگاه جمعه در حاشیه گردهمایی رؤسای کانون‌های راهنمایان گردشگری کشور که در خانه تاریخی یزدان‌پناه قم برگزار شد در جمع خبرنگاران به برگزاری کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری طی بهمن‌ماه در ایران اشاره و بیان کرد: قم دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری است که می‌تواند مقصدی برای بازدید اعضاء کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری باشد.

وی به جنبه طبیعت گردی در قم اشاره و ادامه داد: دریاچه حوض سلطان، کویر قم، کوه نمک و دیگر اماکن تاریخی این شهر ظرفیت‌های خوب گردشگری این استان هستند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: در نگاه اول به نظر می‌رسد که قم از لحاظ گردشگری ظرفیت‌های خوبی را برخوردار نیست اما ظرفیت‌های کویری این استان قابلیت‌هایی بالایی برای جذب توریست‌های خارجی دارد.

وی تهیه بروشور، فیلم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و کتاب جامع گردشگری استان قم را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این استان تهیه و تولید شده است.

رضایی در ادامه ابراز داشت: قم هر ساله پذیرای سه میلیون زائر خارجی و همچنین ۲۰ میلیون زائر داخلی است که ظرفیت‌های خوبی برای قم در بر داشته که باید برای معرفی و استفاده بهتر از این ظرفیت تلاش شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور یک روزه روسای ۲۲ کانون راهنمایان گردشگری  کشور در قم بتواند زمینه معرفی آثار تاریخی و گردشگری این استان را فراهم کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما