يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 4819
معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

طرح ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح‌های ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر خبر داد.
طرح ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده با اشاره به متکدیان و روش‌های آنها برای تکدی‌گری گفت: بسیاری از متکدیان هیچ مکانی برای زندگی ندارند و از طریق سوء استفاده از احساسات مردم برای خود درآمد کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد آرامش جامعه را بر هم می‌زنند، عنوان کرد: متکدیان با حضور خود در جامعه آرامش مردم را از بین می‌برند و به آسایش آنها خدشه وارد می‌کنند، این گونه رفتارها در سطح جامعه چندان خوشایند نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان خبر داد و اظهار داشت: طرح‌های ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان به اجرا در آمده است و تا جمع‌آوری کامل متکدیان ادامه دارد.

نجف‌زاده به همکاری نیروی انتظامی در اجرای این طرح اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و با همکاری کلانتری‌های مستقر در هر منطقه از شهر این طرح به صورت مستمر در سطح شهر به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هسته مرکزی شهر زائران و شهروندان بیشتری حضور دارند، در نتیجه متکدیان بیشتری در این مکان‌ها جمع می‌شوند ‌که طرح ضربتی برای جمع‌آوری آنها در این قسمت از شهر بیشتر است تا به نمای شهر آسیبی نرسد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم به مراحل بعد از جمع‌آوری متکدیان اشاره و تصریح کرد: بعد از جمع‌آوری متکدیان با هماهنگی سازمان بهزیستی استان این افراد به مکان‌های در نظر گرفته شده، منتقل می‌شوند و یا به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شوند.

نجف‌زاده در ادامه بیان داشت: آن دسته از متکدیانی هم که خانواده‌ای ندارند ساماندهی می‌شوند و سازمان بهزیستی از آنها حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f0o2yt0jna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما