پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 53918
منبع : خبرگزاری فارس
هفته سوم ليگ برتر فوتبال

صباي قم ميزبان صنعت‌نفت آبادان شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در سومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور از اميدهاي صنعت‌نفت آبادان پذيرايي مي‌كند.
صباي قم ميزبان صنعت‌نفت آبادان شد
صباي قم ميزبان صنعت‌نفت آبادان شد
به گزارش قم نیوز بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی وارد هفته سوم می‌شود که نتایج دو هفته سپری شده از آن برای امیدهای صبای قم تنها با کسب تنها یک امتیاز حاصل از یک تساوی و یک باخته همراه بوده است.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست بازی‌ها میزبان یکی از نمایندگان فوتبال استان خوزستان یعنی نفت اهواز بود و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با حریف خود به تساوی یک بر یک رضایت داد تا نخستین امتیاز این فصل را از یک دیدار خانگی کسب کند.

تیم صبای قم در هفته دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید ایران به میهمانی تیم البدر بندر کنگ رفت، تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و در هفته نخست به تراکتورسازی تبریز باخته بود اما توانست صبای قم را با نتیجه عجیب چهار بر صفر شکست بدهد.

امیدهای صبای قم با کسب تنها یک امتیاز از دو مسابقه این فصل، اکنون در بین 12 تیم حاضر در فصلی جاری فوتبال امید باشگاه‌های برتر کشور رتبه یازدهم را در اختیار دارد و برای جبران امتیازات از دست رفته و جدایی از انتهای جدول باید این هفته از سد صنعت‌نفت آبادان عبور کند.

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر امید را در حالی اعلام کرد که دیدارهای هفته سوم روز پنجشنبه ششم مهر ماه برگزار می‌شود و امیدهای صبای قم دومین دیدار خانگی خود را از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر صنعت‌نفت آبادان انجام می‌دهند.

شاگردان رحیم راسخ در تیم فوتبال امید صبای قم در هفته چهارم بازی‌ها، یک مسابقه سخت خارج از خانه در میهمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش‌رو دارند، مسابقه‌ای که از ساعت 16 روز جمعه چهاردهم مهر ماه به میزبانی نماینده آذربایجان شرقی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfc1dt.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما