شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 5467
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

بودجه مصوب سال ۹۱ سازمان‌های وابسته به شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: حسن بختیاری امروز از بودجه مصوب سال ۹۱ سازمان‌های وابسته به شهرداری قم که به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید خبر داد.
بودجه مصوب سال ۹۱ سازمان‌های وابسته به شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری امروز به مشکلات مالی شهرداری قم در سال ۹۰ اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری قم در سال جاری با افزایش بهای قیمت سوخت، قیر، دستمزدها و تغییر فهرست بهای کارها رو به رو بود که در مقابل، تغییر چندانی در نرخ پرداخت عوارض شهرداری به وجود نیامد.

وی افزود: با وجود مشکلات فراوانی که در این راستا بر شهرداری قم تحمیل شد اما با این وجود دولت در سال ۹۰ هیچ‌گونه کمک ویژه‌ای به شهرداری قم نکرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: حمایت‌ها از شهرداری قم در حالی صورت نگرفت که دولت می‌توانست مبلغی از محل منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به شهرداری اختصاص دهد.

وی با اشاره به بودجه مصوب سال ۹۱ سازمان‌های وابسته به شهرداری قم تصریح کرد: مبلغ ۲۹ میلیارد ریال برای سازمان زیبا سازی، ۴۶ میلیارد ریال برای سازمان آرامستان‌ها، ۳۰ میلیارد سازمان حمل و نقل و ترافیک، ۳۰ میلیارد ریال سازمان پارک‌ها و ۷۲ میلیارد ریال بودجه برای سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به کشتارگاه، ۱۸ میلیارد ریال به پایانه‌های مسافربری و ۴۶ میلیارد ریال به مدیریت پسماند به میزان ۴۶ میلیارد ریال به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید که به فرمانداری ارسال شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.90k2yt0o5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما