دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 5523

بختیاری‌زاده: با شهرداری تبریز شوخی نداریم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم با وضعیتی که در حال حاضر در جدول دارد، برای بهبود موقعیت خود در جدول با آمادگی کامل و با هدف کسب سه امتیاز بازی مقابل شهرداری تبریز صف آرایی خواهد کرد.
بختیاری‌زاده: با شهرداری تبریز شوخی نداریم
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده اظهار کرد: شرایط حساسی را در لیگ برتر سپری می‌کنیم، زیرا بازی‌های لیگ یازدهم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و با وضعیتی که در جدول داریم، باید از بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر برای رسیدن به جایگاهی مناسب امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: بعد از هفته دهم دور برگشت ما باید از هفت دیدار باقی مانده لیگ یازدهم حداکثر استفاده را داشته باشیم، زیرا ۲۷ هفته بین تیم‌های اول تا پنجم جدول بوده‌ایم و باید از فرصت برای کسب سهمیه لیگ آسیا نهایت بهره را ببریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: بعد از دیدار با ذوب آهن اصفهان بلافاصله تمرینات را از سر گرفتیم تا در بازی با شهرداری تبریز آمادگی خوبمان را ثابت کنیم، این بازی حساس و سرنوشت ساز است و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه مقابل ذوب آهن اصفهان اگر با بداقبالی مواجه نمی‌شدیم حقمان کسب سه امتیاز بود، یاد آور شد: با اینکه در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در گلزنی بد شانس و البته کم دقت هم بودیم والا می‌توانستیم حتی با اختلاف چند گل پیروز میدان باشیم.

بختیاری‌زاده در ادامه در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم برای بازی با شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: تمرینات تیم در حال انجام است و با علم به اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم باز هم با تمام توان به میدان می‌رویم.

وی عنوان کرد: تیم ما در سه بازی اخیر امتیازات ارزشمندی را از دست داده است در حالی که در هر سه دیدار برابر فولاد، پرسپولیس و ذوب آهن ما تیم برتر میدان بودیم و فقط نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی بهره ببریم اما امیدوارم مقابل شهرداری تبریز سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: در مجموع شرایط تیم خوب است،‌ ضمن اینکه امیدواریم بعد از بازی هفته دهم دور برگشت، بتوانیم از وجود بازیکنانی که مقابل ذوب آهن غایب بودند، در ترکیب تیم استفاده کنیم تا توان تیم بیشتر شود.

وی اضافه کرد: تا پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های سختی در انتظار ما است وی همانگونه که بسیاری از تیم‌ها در پایین جدول برای بقا و تیم‌های دیگر در بالای جدول برای آسیایی شدن تلاش می‌کنند، صبای قم همچنان به فکر حفظ و تثبیت جایگاه خود در بالای جدول رده‌بندی لیگ این فصل است.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته یازدهم نیم فصل دوم یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ عصر شنبه بیست و هفتم اسفند ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به انجام خواهد رسید.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دهم دور برگشت، صبای قم با کسب ۴۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.x9nrak9nwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما