قم نيوز : قم نیوز: : رییس هیئت کاراته استان قم از مشخص شدن حریفان چهار کاراته‌کای قمی شرکت کننده در پیکارهای لیگ جهانی کاراته در روز جمعه خبر داد.
حریفان کاراته‌کاهای قمی در لیگ جهانی کاراته مشخص می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: امیر مهدی‌زاده و سعید علیپور کاراته‌کاهای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی کاراته‌کاهای وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در آخرین تماسی که با کادر فنی تیم ملی و دو مربی قمی حاضر در تیم ملی داشتم، خوشبختانه در سلامت و صحت کامل به سر برده و آماده پیکارهای لیگ جهانی کاراته هستند.

وی با بیان اینکه کاروان تیم ملی کاراته کشورمان متشکل از کاراته‌کاهای پنج وزن راهی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته شده است، افزود: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها که زیر نظر فدراسیون جهانی نیز انجام می شود، مسابقات از روز شنبه در اندونزی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان کاراته کشورمان روز دوشنبه راهی شهر جاکارتا کشور اندونزی شده‌اند، یادآور شد: برای حضور موفق در رقابت با کاراته‌کاهای مدعی این مسابقات، نخستین تمرین تیم ملی بزرگسالان کاراته در جاکارتای اندونزی برگزار شد.

رییس هیئت کاراته استان قم خاطرنشان کرد: پیکارهای اوزان مختلف با حضور کاراته‌کاهای مطرح از کشورهای مختلف در لیگ جهانی کاراته در حالی از روز شنبه آغاز می‌شود که تا کنون نزدیک به ۳۰۰ کاراته‌کا به منظور حضور در این مسابقات وارد جاکارتای اندونزی شده‌اند.

وی بیان داشت: پیکارهای لیگ جهانی موسوم به "کاراته وان" از سوی فدراسیون جهانی برای گسترش و پیشرفت این رشته تدارک دیده شده و غیر از اندونزی در کشورهای دیگری همانند ترکیه، اتریش، آلمان نیز برگزار می‌شود.

عابدی با بیان اینکه مراسم ثبت‌نام و وزن کشی این مسابقات روز جمعه دوم تیر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در حالی در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده است که آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود و به لیگ جهانی در اندونزی به عنوان یک میدان تدارکاتی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نگاه می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.j052yt0kxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما