يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 7642

مهدی‌زاده حریف کاراته‌کای اندونزی شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کای توانمند قمی در نخستین پیکار خود در مسابقات لیگ جهانی کاراته به مصاف حریفی از کشور اندونزی می‌رود.
مهدی‌زاده حریف کاراته‌کای اندونزی شد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: پیکارهای لیگ جهانی کاراته ملقب به کاراته وان با شرکت کاراته‌کاهای مرد و زن مطرحی از کشورهای صاحب نام کاراته دنیا هم اکنون در کشور اندونزی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۴۰۰ کاراته‌کا از کشورهای مختلف شرکت کرده‌اند که یکی از تیم‌های شرکت کننده تیم ملی کاراته مردان و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان است که در آستانه پیکارهای قهرمانی آسیا راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

رییس هیئت کاراته استان قم افزود: آنچه که برای ما و تمام علاقمندان به کاراته در قم بیش از همه مهم و قابل توجه محسوب می‌شود، حضور چهار کاراته‌کای توانمند و شایسته قمی در این دوره از پیکارها است که تا این لحظه عملکرد بسیار خوبی نیز داشته‌اند.

وی یادآور شد: امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و محمدهادی داود آبادی و ناصر نجفی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم چهار کاراته کای قمی در تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در این دوره از پیکارها هستند.

عابدی در ادامه به مشخص شدن نخستین حریف امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مسابقات لیگ جهانی کاراته، اشاره کرد و بیان داشت: در روز دوم این دوره از پیکارها امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور دو نماینده دیگر کاراته قم به مصاف حریفان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: امیر مهدی‌زاده بعد از موفقیت در پیکارهای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ اکنون تلاش زیادی انجام می‌دهد که با موفقیت در پیکارهای کاراته وان در کشور اندونزی، نظر کادر فنی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ را نیز کسب کند.

رییس هیئت کاراته استان قم افزود: بعد از نتایج بسیار خوبی که محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی در روز نخست این مسابقات کسب کرده و موجب سربلندی کاراته قم شدند، امیر مهدی‌زاده امروز در نخستین گام حریفی از کشور اندونزی را در پیش دارد.

وی ابراز کرد: در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بخش مردان پیکارهای کاراته وان "لیگ جهانی" در کشور اندونزی، امروز امیر مهدی‌زاده در نخستین مبارزه باید به مصاف سوریادی از کشور میزبان یعنی اندونزی برود تا گام نخست برای موفقیت در این رقابت‌ها را بدین ترتیب برداشته باشد.

عابدی در ادامه با اشاره به فاصله سه هفته‌ای تا آغاز مسابقات آسیایی، یاد آور شد: پیکارهای کاراته قهرمانی مردان آسیا در سال جاری با شرکت برترین‌های قاره کهن قرار است از ۲۴ تیرماه به مدت سه روز به میزبانی کشور ازبکستان در شهر تاشکند برگزار شود و امیدواریم کاراته‌کاهای قمی همچون سال گذشته که چهار مدال از رده‌های سنی مختلف این پیکارها کسب کردند، امسال نیز موفق عمل کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.yn0k49niu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما