پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 15916
معاون بنیاد نخبگان استان قم خبر داد:

برگزاری همایش نخبگان قرآنی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری همایش نخبگان قرآنی در قم خبر داد و گفت: این همایش آبان ماه برگزار می‌شود.
برگزاری همایش نخبگان قرآنی در قم
به گزارش قم‌نیوز، محمد افرادی در حاشیه برگزاری دوره تکمیلی «ماه خدا» که ویژه نخبگان در استان قم در حال برگزاری است با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی کارگروه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: در تقویم امسال برگزاری 40 برنامه فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است که استان قم مسئولیت اجرای 6 برنامه از این تعداد را عهده‌دار است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه فرهنگی و مذهبی استان قم، اختصاص این تعداد برنامه به این استان در عرصه فرهنگ دور از انتظار نیست.
 
معاون بنیاد نخبگان استان قم گفت: از مجموع 6 برنامه در نظر گرفته شده دو برنامه به زیارت اختصاص دارد که برنامه نخست در فصل تابستان اجرایی شده و برنامه دیگر در زمستان و با حضور نخبگان علمی کشور برگزار می‌شود.
 
وی برگزاری دوره تکمیلی «ماه خدا» را از دیگر برنامه‌هایی دانست که مسئولیت برگزاری آن به قم واگذار شده است و افزود: دوره‌های مقدماتی طرح «ماه خدا» به مدت دو سال در مشهد مقدس برگزار شد.
 
افرادی همایش نخبگان قرآنی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ویژه نخبگان دانست و تصریح کرد: این همایش با حضور 155 نخبه قرآنی کشور آبان ماه در قم برگزار می‌شود.
 
وی ضرورت برقراری ارتباط با طلاب علوم دینی نخبه را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما کار در این عرصه را با جدیت آغاز کرده‌ایم و به دنبال ترویج نخبه‌پروری در میان طلاب هستیم.
 
معاون بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری دوره آموزشی تعالیم اسلامی به میزبانی بنیاد نخبگان استان قم خبر داد و گفت: این دوره نیز در فصل زمستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcb09b8.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما