چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 1853
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم:

هیچگونه میوه آلوده وارد قم نشده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: هیچگونه میوه آلوده به استان قم وارد نشده است و تمام میوه‌های وارداتی از نظر سلامت مورد آزمایش دقیق قرار گرفته‌اند.
هیچگونه میوه آلوده وارد قم نشده است
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر در پاسخ به شایعاتی مبنی بر ترانزیت پرتقال‌های آلوده به کشور اظهار کرد: میوه‌های آلوده به قم نرسیده است و با توجه به اینکه واردات میوه توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد اما از نظارت دقیقی بر نحوه فعالیت این بخش اعمال می‌شود.

وی افزود: میوه‌های وارداتی ابتدا قرنطینه و سپس مورد آزمایش قرار می‌گیرند و اجازه ورود میوه‌های آلوده به داخل کشور داده نمی‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت اداره‌کل حفظ نباتات کشور را مسئول آزمایش و تشخیص سلامت نباتات عنوان کرد و گفت: با نظارت و آزمایش‌های دقیقی که صورت می‌گیرد هیچ فرد و یا گروهی اجازه ورود میوه به صورت غیرمجاز در کشور را نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: قبل از اینکه میوه‌های وارداتی توسط بخش خصوصی به داخل کشور ترانزیت شود، میوه‌ها مورد آزمایش قرار گرفته و سپس اجازه ورود به میدان‌های سراسر کشور به آنها داده می‌شود.

محمدی‌چهر بیان کرد: هیچگونه میوه آلوده به استان قم وارد نشده است و تمام میوه‌های وارداتی از نظر سلامت مورد آزمایش دقیق قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wazct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما